středa 1. února 2012

Morče měsíce

Druhým morčetem měsíce je...

Celé jméno: Wanessa Malina Matadel Bohemia
Datum narození: 21.6.2010
Matka: Cavifauna´s Bubblisious
Otec: Gregor Matadel Bohemia
Rodná Chs: Matadel Bohemia

Do Prahy jsem přijela 1.září za svou novou majitelkou Andy Koubkovou. Mám ráda jablíčka,mrkev,trávu a okurky. Mými nejlepšími kamarády jsou: Ashley Ariel Ad Astra, Simeon KAMMI a Muffin Evžen Z Bílé Hory. Moje koníčky jsou: skákání přes překážky, běhání, otravování spolubydlících, spaní a samozřejmě i žraní. Ráda se mazlím se svojí majitelkou a zamořuju klec krásnou vůní. Můj kamarád Simeon je velice tlustý. Mám taky kamarádku králici Ťapku. Jsou jí 4,5 roku a je velice přítulná. Já vážím 950g. A Ťapka 3kg.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme vám za komentář.