sobota 3. března 2012

Morče měsíce

Třetím morčetem měsíce je...

Jméno: Muffin Evžen z Bílé Hory
Datum narození: 22.6.2011
Matka: Anneke
Otec: Quinten Cavistal Cavifaunas
Rodná Chs: Z Bílé Hory 
Povaha: Veselý bláznivý kluk:)






Je mi 9 měsíců do Prahy jsem přijel v červenci za svou novou majitelkou Kiki. Mám sestru Esmeraldu z Bílé Hory. Mojí majitelce se nelíbilo jméno Evžen tak mi dala jméno Muffin. Přátelé mi říkají Muffík nebo Muffi. Vážím 600g. Jsem dvoubarevný-červeno býlí. Bydlím v kleci se Simeonem KAMMI. Mám ještě dvě kamarádky: Wanessku a Ashleynku. Miluju sportování-běhání, skákání, ale ze všeho nejvíc miluju plavání. Když mě někdo dá do vody plavu jako blázen! Vůbec mi nerostou drápky. Miluju mrkve, jablka, brokolice a saláty. Mám rád běhaní venku na čerstvém vzduchu. Když někdo přijde do pokoje pískám ostošest! 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme vám za komentář.