pátek 9. září 2011

Speciální rozhovor s majitelkou morčecího hotelu

1) Jak se zvládáte starat o dvě svá morčata a ještě o morčata která se k vám ubytovali?

Péči o svá morčata zvládám bez problémů a o morčata co hlídám se starám s pomocí
mé rodiny. Moc jim za tuto pomoc děkuji.

2) Musíte mít velké náklady na Vaše morčata jak to finančně zvládáte?

Náklady nejsou ani tak vysoké, klienti si přivážejí krmení pro svá morčátka sami.
Máme i velkou zahradu takže o seno není nouze, sekáme si ho sami.

3) Má dostatek prostoru pro všechna ta morčata?

Ano prostoru máme hodně , náš dům i zahrada jsou velké.

4) Co chcete vzkázat chovatelům kteří také chtějí mít morčecí hotel?

Hotel vyžaduje-hodně místa, dostatek času a hlavně hodně trpělivosti-(když máte sedm morčat v pokoji nevyspíte se!)

5) Co všechno nabízí Váš hotel?

Kromě hlídání morčat také pořádáme morčecí tábory a odzdravovné pobyty pro morčata s nadváhou.

6) Jaké je Vaše životní motto?

Moje životní motto je s poctivostí nejdál dojdeš.

7) Jak jste k morčatům dostala?

Nejdříve jsem měla na hlídání kamarádčino morče a natolik jsem se do tohoto zvířete zamilovala , že jsem si pořídila své vlastní.

8) Jak Vás napadlo že budete mít morčecí hotel?

Před půl rokem-jela jsem na dovolenou a moje morče neměl kdo pohlídat zavolala jsem kamárdce a ta také nebyla doma. Po půl roce po této zkušenosti jsem se rozhodla založit morčecí hotel ,aby se tímto problémem nemuseli zabývat i ostatní chovatelé.



rozhovor zpracovaly Andy a Kiki

1 komentář:

  1. DOBRÝ DEN, JE NA TENTO HOTEL NĚJAKÝ ODKAZ NA WWW STRÁNKU, ČÍ E-MAIL ? :) DĚKUJI :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme vám za komentář.