sobota 7. ledna 2012

Morče měsíce

Prvním morčetem měsíce je...

Jméno: Simeon KAMMI
Věk: 3 roky
Datum narození: 27.3.2009
Barva: buff
Barva očí: ohnivá
Rodná chs: KAMMI
Vrh: S1
Sourozenci: 1
Povaha: povaleč a žrout :)

ŽIVOTOPIS:

Jmenuji se Simeon KAMMI. Jsem z chs z Plzně která se jmenuje KAMMI. Jsou mi 3 roky. Jsem přátelský, milý, líný a nezadaný. Mám zrzavou srst. Rád skotačím s králicí Ťapkou. Má krásně huňatou srst, vlastně já taky. Vážím bohužel kolem 980g. Můj otec je šampion  a morče roku. Jmenuje se Jackson von den schoeinen weide a maminka je Goldy lucky star KAMMI. Nerad se koupu a sportuji. 27.listopadu jsem přijel ke svojí nové majitelce do Prahy. Moje majitelka pořád chce abych hubnul. Mám napůl přítelkyni Wanessku. Někdy mě nemá ráda a někdy ano. Mám velkou klec. Miluju mrkve protože jsou sladké jako Wanesska. Mám též rád pohyb venku. Se svojí Wanesskou jsem byl i na chatě (takže je to už vážný vztah) .Byl už jsem i jednou nemocen-měl jsem svrab. Miluju život a užívám si ho naplno. Mám také spolubydlícího Muffíka, je to můj velký kamarád. Mám ho rád. Děláme spolu blbiny a zlobíme paničku...

Fotky :  





 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme vám za komentář.