pátek 6. dubna 2012

Morče měsíce

trochu jsem přerostla
Ahoj!Jmenuji se Ashley Ariel Ad Astra a narodila jsem se krásného letního dne , 24.června 2011 v chovatelské stanici Ad Astra. Moje první panička mě po měsíci vrátila s tím že nejsem dobrá na výstavy.Potom mi bylo moc smutno až do chvíle kdy jsem vykoukla z krabice u své nové majitelky, které jsem hned padla do oka.Ještě téhož dne jsem se seznámila s nejlepší kamarádkou a úžasnou spolubydlící ,Wanessou Malinou Matadel Bohemia s kterou prožívám spoustu krásných chvil-společně papáme, honíme se, poskakujeme a pereme se o to kdo ráno sebral misku.Moji rodiče Savanah Antares a Románek KAMMI mi vždy říkali že mám být hodná, ale nikdy neřekli na jak dlouho.Mám ráda když:mě panička drbe pod bradou,běhám s Wanesskou po pokoji,jím zeleninu,koupu se, spinkán v pelíšku nabo se proháním na zahradě ve výběhu.A co nesnáším?? Když se mi ztratí kamarádka,když mi někdo bere jídlo anebo když se semnou někdo chce prát.A teď vám povím jaká jsem.Jsem veselé ,mazlivé ,hyperaktivní ,chytré ,milující,vděčné , kamarádské ,dominantní a taky trochu rozmazlené morčátko které žije v úžasné milující rodině.





s sestrami a bráškou
s okurkou
sladké dětství




AAjknionvdsofklv

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme vám za komentář.