sobota 14. dubna 2012

Test

Jste připraveni pořídit si morčata?

Měli byste si v klidu promyslet následující otázky
a odpovědět na ně podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.


1. Mám dostatek času a chuť starat se denně o morčata
dokud pudou žít? (morčata žijí šest až osm let.)

2. Mám v bytě dostatek místa na velkou klec a venku
třeba kousek trávníku, na němž jim mohu zajistit venkovní
výběh?

3. Jsem připraven uhradit veškeré náklady, a to nejen na krmení a stelivo,
nýbrž také na případné návštěvy u zvěrolékaře?

4. Mám dost staré děti (starší než šest až osm let) na to,
aby se samostatně staraly o morče, nebo se toho budu muset
sama ujmout osobně?

5. Není některý člen rodiny alergický na zvířecí srst?

6. Mám přátele nebo známé, kteří se spolehlivě postarají o
morčata po dobu mé dovolené?

Odpověděli jste na všechny otázky Ano? Výborně, jste zralí na to,
abyste si pořídili morče. 


Sameček z Chs Ad Astra
Více zde: http://chsadastra.webnode.cz/morcatka/prodej/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme vám za komentář.