neděle 22. května 2011

Wanesska-morče domácí




Ahoj,jmenuji se Wanessa Malina Matadel Bohemia.Narodila jsem se 21.června 2010 v Brněnské chs.Moji rodiče jsou: Cavifauna´s Bubblisious (NL) a Gregor Matadel Bohemia.Máma je ze stejné chs jako já a táta taky. Do Prahy jsem přijela 1.září za svou novou majitelkou Andy Koubkovou.Mám ráda jablíčka,mrkev,trávu a okurky.Mým nejlepším kamarádem je Simeon KAMMI. Moje koníčky jsou:skákání přes překážky,běhání,otravování spolubydlících,spaní a samozřejmě i žraní.Ráda se mazlím se svojí majitelkou a zamořuju klec krásnou vůní!Můj kamarád Simeon je velice tlustý.Mám taky kamarádku jmenuje se králice Ťapka.Jsou 4 roky a je velice přítulná.Já vážím 650g.A Ťapka 3kg.


zleva:máma a táta
.




zleva:Melounek a Malina( to jsem já)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme vám za komentář.